Tuesday 21 July 2015

Internship | Kehambaran masuk office lepas Aidilfitri


Hari ini, 22 Julai 2015. Sudah masuk minggu keempat aku jalani latihan industri di Engineering Research Centre, MARDI Serdang ni.

Punya la awal aku datang harini. 7;45 pagi aku da punch. But as expected, office masih lengang dek ramai staff and officer yang masih bercuti. (Depa cuti sakan naa). Well, aku harap one fine day,kalau ditakdirkan aku tak dapat jadi Pilot, aku menaruh harapan untuk kerja government, sebab boleh cuti raya lama macam depa ni.

Ok, after about an hour aq duduk dalam office ni berseorangan (my partner tak datang sbb demam) aq main phone, bukak Facebook, Instagram, Whatsapp and Twitter, aq dah start rasa bosan. Then, aq fikir, Kalau lepak kedai mamak pon bahekk ni. So, apalagi aku chow la an untuk breakfast. Punyalah ramai kat kedai mamak tadi, sampai aku naik geram sebab nasi lemak yang order tak siap2 walhal dah tunggu lama. Fuhh!!.

After all, agenda aku harini ialah aku nak siapkan assemble every parts of TUBEPLOT in Solidworks, thus run simulation. Nak search tentang my project proposal on internet and how a good literature review is done.

Korang boleh refer link ni untuk rujukan penulisan research report/ final year project.

FINAL-YEAR PROJECT REPORT WRITING GUIDELINES

FORMAT FOR PREPARATION OF PROJECT REPORT


ok lah, setakat itu dulu. Bye!!!!!

No comments:

Post a Comment