Tuesday 15 November 2011

hariku..

       Hmm,, I dont have any idea actually to write today. But, aku rse nih lebih baek untuk mengisi masa lapang aku dengan lebih berfaedah di waktu hujan renyai-renyai sambil angin bertiup dengan kencangnye kala petang begini. huh.

Ape yang telah aku buat sepanjang ari ini???. Adakah `Kau` pasti what u have done today sudah ckup baek dripada smalam.. Tepuk dada tanye hati.. (tp x rse pape pon =D)

Tadi  pagi kelas BI da cancel, 2 jam uh, aku ingat nak study BIO la memandangkan exam just around d corner.. Minggu depan kot!!!.. Tp, ape yg aku hrpkan tidak mnjadi. After perfoming Subuh prayer,, aku amek la buku (study guide actually) kt ats meja uh ke ats katil. Dan dalam beberapa ribu saat aq baca sambil baring di atas katil,, mataku sepertinya terasa berat lalu terpejam. Ape yg aku smpat bace pg tadi is some facts about Hormones and Endocrine Systems.. ada lah sdikt fakta yg berjaya diingat.YES!!!.

Then, aku sedar-sedar je da pkul 9:30 pagi.. Oleh yang demikian, teruslah aku ke bilik mandi dan bersiap untuk g kuliah an. Pkul 11 kuliah fizik stat. Lecturer yg aja fizik kelas ktorang nmenye Dr Mahdi. Sangat bagus dalam memanipulasikan equation-equation dan cara pengajaran yg terbaekklah.. Jenakanya tidak kurang jga walaupun he looks like a SERIOUS person... so, bdak2 kuliah aku pon x ngantok r time dia aja.. Thank You so much DR, for making the situation `HapPeNinG!!`.

He teach us dont be afraid to try anything.. At last, d person who sitting in front will be called to erase the white board..hahahha. ( aku da mggu 1,2,3,4 dduk dpan tp x pnah skali pon kna sruh). Biasanye org sblah aku lah yg kne iaitu Zufar.kah3. Sekarang, da btuka2 org yg dduk kt dpan uh dan aku jga sdah berganjak ke belakang( untuk menyiapkan lab report kebiasaanye) ..haisshh..

Pembelajaran yg amt berkualiti di dalam kelas td, aku dpt fham mgkin 70% dripdanye. OK lah..
Then, di waktu tengahari, I have a lunch with Mawardi. Kt meja sblah ktorang mkn uh, ad org perempuan kulit hitam can I say `NEGRO` wakaka.. seramlah siot...huhuhu

 Da kenyang uh,, balik la semula ke Pusat Asasi untuk sambung kuliah pda waktu petang (tadi). Time ni lah aju sibuk menyiapkan lab report BiO yg perlu dihantar kt kak Marshella hari ini juga.. so,, `TIRU` is d most rite way to complete it easier and faster. Aq minta la Jian Fang punye lab and I trust her answer without check it first, as she had got 4 flat la bhai semester1 mse uh.. Hebat kan??.  After I finishing it up, aku pon anta la report uh kt Makmal BIO 1. *credit to IZATUL NATASYA kerana tolong aku wat kire2 daun uh..  ありがとうございました..pas uh ape lg,, aku g la sembahyang zuhur ye. .

Kemudian, IO pon masuk . IO uh the nick name of my chemistry lecturer. Tp td aku macam xde mood je nk study disebabkan waktu hujan yang menyebabkan cuaca dingin dan sejuk yang aku fikir the most comfortable  time to sleep. haha. Jadi, aku x brape nk fokus lah dlm kelas td. Hope U guys who pay attention td,, tlong la ajar aq ye.. X lupe jgak aq nk ucapkan jutaan terima kasih kpada LINDA dan NATALIA because bg aku gula-gula Mentos td. Tp, sampah aq x buang la plak.. I just put it under the table je,, >>>

Tu je kot yg aq nk citer... Doakan kebaikan untuk aku menghadapi hari-hari esok yaw..

No comments:

Post a Comment